Dagens lunch: från budget till lyx.


Min goda lunch: chicken chilli och ris. I love it!

Phuket kl. 00.10., fredag kväll.

Vi har ett "stammis ställe" på Nai Harn där vi alltid äter lunch och då vi kommer dit behöver jag bara säga "same, same"  så vet de vad vi ska ha :-) Jag äter alltid chicken chili sedan en stund tillbaka, tycker att det är SÅ gott!

Att luncha på detta ställe är otroligt billigt!  mat & dryck till mig och Johanna = ca 35 kr.


Här sitter vi och myser på vårt stammisställe.

Men idag blev det lite lyx också... Johanna ville nämligen ha glass och eftersom det är så extremt lite turister i farten nu så vågar jag inte shoppa glass varsomhelst och restaurangen vi äter på har inte glass så - vi tog en prommis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91