ÄNTLIGEN!!!!


En sån här väska med eget foto på har jag önskat mig i över 5 år! och en dag ska jag beställa för jag tycker
Anyas väskor är de absolut FINASTE fotoväskorna som finns på marknaden! :-) (De är lite "lyxigare" än de man kan göra i fotobutiker..)

Phuket kl. 15.15, onsdag em, +35 grader i skuggan och SOOOL!

Alltså jag vågar nästan inte säga hur L Ä N G E jag har sökt den sida på nätet där jag kan beställa en väska från Anya Hindmarch med Johanna på... jag kan bara säga så mycket som att det är lääänge och att jag saknat hennes namn (har inte kommit på vad hon heter? och faktum är att jag önskat mig en sån här väska sedan jag såg dem första gången och det är nog bra precis 5 år sedan !

Då var det Gizmo (min perser katt som jag hade i 12 år och som min butik fick namnet efter) jag ville ha på väskan men det blev liksom aldrig av att jag beställde och sen har tiden gått och jag tappat länken till sidan där de går att beställa fram till IDAG, alldelens nyss, då jag hittar hennes namn  - med korrekt stavning -  i en ELLE som jag bläddrar igenom.

Gissa om det var total LYCKA!! och ett äkta Hallelujah moment ! ;-)

Det är föresten samma tjej som designat dessa väskor som även ligger bakom "I´m not a plastic bag" väskan som blev så poppis då den kom förra året.

Nu sover Johanna och jag ska återvända till min sköna solstol här på verandan och bara njuuuta.

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilket kul tips!!!

Vi gick om varandra på Skype men jag fick alla fina meddelanden =) PUSS!

Postat av: Sara - Dagens Positiva

Vad kul! :)

2008-05-28 @ 12:29:28
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Madeleine Gbg

AnnaStina,

Jag har mailat dig, har du möjlighet att kika på det? Det gäller "business" på hemmaplan.

Mvh Madeleine

Mitt Hem Min Borg

2008-05-28 @ 15:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91