A moment of happiness...!


Det står "a moment of happiness" på väggen inne på "Swensen´s" och det var precis vad vi hade!

Phuket kl.24.00 - ny dag igen!

När vi hade gått runt i några butiker så började hjärtat med sin ramsa "glass, glass, glass" igen så då var det ju bara en sak att göra: gå raka vägen till "Swensen´s" utan att passera en enda klädbutik till mama ;-)

På den här "Swensen´s" som ligger i Jungceylon har de VÄRLDENS GODASTE "frozen früs". Det är en frozen yogurt men skillnaden mot de där hemma är att här väljer jag själv vilken frukt /bär etc jag vill ha smak av också mixar de min egen frozen frus av FÄRSKA bär. Jag väljer alltid hallon för det tycker jag är klart godast ! också blir den ju så härligt rosa då också....! ;-)

Johanna därmot håller sig alltid till samma sak var vi än är: choklad glass! och jag kan säga så mycket som att den är INTE lätt att få bort från kläderna... inte ens med "Vanish"... men vad är inte "a moment of happiness" värt?! :-)

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Så gott det låter med frozen med färska hallon. Jag ÄLSKAR hallon! :)

Postat av: AnnaStina

Hallon är de godaste! :)

2008-05-01 @ 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91