Vår resdag...!

168397-2639
Här ser det ut som att jag har världens konstigaste mittbena ;-) måste vara nåt med ljuset.. Jag ska föresten försöka slinga & klippa håret nu då vi är i Singapore för det är HÖG tid för det nu. Bilden är tagen då vi står i kön till security på Phuket airport.

Singapore, kl. 21.50

Sådärja - nu har vi precis beställt room-service middag och det ska bli hur gott som helst för jag är super hungrig. En spaghetti bolognese har jag att se fram emot. Mums! :-)

Eftersom jag har hamnat i mitt shopping paradis så vill ju helt börja skriva om Singapore på en endaste gång men - för att det ska vara lite ordning & reda så börjar jag nu skriva om resan vi gjorde hit igår.

Vi flög med "Silk Air" från Phuket till Singapore och det var - till min glädje (jag är flygrädd) - riktigt fräscht nytt flygplan med trevlig service :-) Resan tog 1,5 tim så vi var framme lika fort som vi startade.


Johanna har super koll på att vi ska ut och resa när resväskan tas fram och som vanligt hoppar hon upp i den och myser då jag packar :-)

Vi utgick iskallt från att det var lika fantastiskt sommar väder i Singapore som det varit i Phuket senaste 3 månaderna som vi varit där så jag packade bara ner flip-flops, klänningar, och andra tunna sommarkläder i resväskan, men det skulle jag kanske inte gjort...... Återkommer om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91