Tjohooooo!!!!

168397-2738
Partyhatten var på och champagnen var kall & god. Vad gör man inte för att komma i schlagerstämning mitt i natten? ;-)

Phuket kl. 04.15...

Shit vad snygg och söt han är den där Björn.. han är GODIS att titta på! :-) Och så FANTASTISKT att min favvo vann! Ååå så hon förtjänar den vinsten för hon var den bästa, proffsigaste, glammigaste, duktigaste och snyggaste av dem alla! Och jag älskar låtar som det är lite "drag" i, som man kan ställa sig upp och dansa till och som sitter kvar i huvudet flera dagar efter att man hört den... nananananannananna hero nana..  typ nåt sånt ;-)

Såg ni föresten att jag lyckades fixa en hälsning från Thailand? Han blandade så klart ihop alla siffror trots att vi haft stenhård pluggning här, men ändå, visst var det coolt att vi fick till det? Han satt föresten här och tittade med mig och drack champagne. Trevlig granne ! ;-)

Man får ju inte mer kul än man gör det så jag tog på mig min party hatt i kväll och öppnade en flaska champagne. Är det final i melodifestivalen så är det! det ju trots allt bara en gång i året.

Nej, nu är det strax morgon här så bäst att jag lägger mig så att jag hinner sova innan jag ska vakna igen.

Jag är såååååååååååååååååååå GLAD att Charlotte vann..!!! nanananananana hero nana.. jag måste lära mig texten en annan dag ;-)

God natt & sov gott från Phuket! ♥

P.S TACK Jonas för att jag fick vara med på festen via sms. Du ÄR Mr.gala!! :-)



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja Charlotte var bäst...

Postat av: Zandra

Ja helt rätt låt som vann! Den sätter sej verkligen!! Ha en skön Söndag och njut lite åt oss hemma i trista, kalla, gråa sverige ;-) Kram Zandra

2008-03-15 @ 21:36:16
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: Charlotte

U N D E R B A R T ! ! ! !

2008-03-15 @ 21:42:08
URL: http://upptagnamamman.blogg.se
Postat av: jennie

Jag höll på sanna!
charlotte får tagga ner lite så kanske hon får min röst? vill inte att vi ska skicka en transa! jag gillar oxå glitter och glamour men det finns en gräns! korta av naglarna & bort med panda ögonen, pricken över i:et micken kan vi oxå ta bort!
sen får vi se...

2008-03-15 @ 22:13:20
Postat av: Anonym

är du på semester eller bor du där? :)

2008-03-16 @ 06:16:26
Postat av: Anna

Jag tycker ju att Björn Gustavsson är bäst !
Men Charlotte gjorde bra ifrån sig oxå ;-P
Om du vill se mer av Björn så titta in till
mig...
Ha en härlig dag i solen & värmen

2008-03-16 @ 08:33:17
URL: http://annalexing.blogg.se
Postat av: Sara - Dagens positiva

Hon är fantastisk!

2008-03-16 @ 08:46:23
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag kan bara hålla med dig om kvällen, galet bra! Och Björn är så otroligt rolig (och söt ;) han är med i ett nytt humorprgram på svt1 som ska vara ganska kul!

Ser verkligen ut som om du var i rätt schlagerstämning och vi får väl hoppas att champagnen inte gör sig påmind så här dagen efter :)

Hoppas att ni får en härlig söndag!

2008-03-16 @ 10:06:27
URL: http://mimmi84.blogg.se
Postat av: Jonas

Puss darling. Hoppas att inte du är lika bakfull som jag är idag... Tack för smsfesten!

2008-03-16 @ 11:37:28
URL: http://jonasnoren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91