Min "River Island" shopping.

168397-2686
Tunika & shorts från engelska "River Island" i Singapore.

Phuket kl. 10.25, tisdag fm.

När jag provade den här "tunikan" med pärldetaljer runt kragen så stod jag där i bara trosor (för jag hade på mig klänning den dagen) så jag bad om att få ett par jeans shorts bara för att ha något på mig nedtill.

Då kommer den proffsiga säljaren med den shorts ni ser på bilden och de var så perfekta att de fick följa med mig hem ;-) Det är turkosa stenar på knappen + på bakfickorna (påminner om We Are Replay..) också är de snyggt slitna.


Kommentarer
Postat av: Mia

På River Island kan man ofta hitta någon godbit, roligt att de är budgetvänliga också!

Postat av: Mille

Åå, så fine!! :-) Vet du om man kan finne "River Island" andre steder enn i Singapore?
Igjen, kjempe fint antrekk!! :-)
Nyt tiden i Phuket! :-) Her i Oslo er det overskyet/regn(Som det har vært noen dager nå)... Jeg ønsker deg og dine en fantastisk & solfylt dag :-)
PS. Jeg leste forresten at "Sex & the City" filmen har premiere i Norge 6. juni. Mulig du visste det fra før ;-)

2008-03-11 @ 10:09:28
Postat av: AnnaStina

Mia-
Jag hade aldrig shoppat i den butiken förut så jag blev riktigt glad då jag tittade på prislapparna! :) Kram! :)

Mille-
Tack snälla du för ditt trevliga inlägg! :) River Island kommer från England och du hittar säkert info om deras butiker på deras hemsida: http://www.riverisland.com
Jag såg att Sex and the city har premiär då så jag tror vi måste boka om vår hemresa så att jag inte missar den stora
premiärfesten ;)
Den filmen ser jag verkligen fram emot! :) Jag njuter verkligen dagarna här nere i Phuket och är glad att vi har 3 månader kvar innan vi ska resa hem till Oslo igen. Önskar dig en trevlig kväll! Klem! :)

2008-03-11 @ 17:59:20
Postat av: Emma

Jättefint! /Emma

2008-03-11 @ 20:34:02
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91