Kväll i Singapore!

168397-2661

Singapore kl. 20.45, lördag kväll.

Den här tiden lokal tid hemma så sitter ni och väntar på vilka som gått vidare från "andra chansen" i Melodifestivalen och då ligger jag här och sover och är super avis på er ;-) Min räddning är att jag kan se reprisen på SVT 24 nästa fredag kl. 20 och jag längtar redan! :-)

Här i fantastiska, underbara, fabulous Sinapore har vi precis landat på hotellrummet med ett glas vitt och Johanna tok busar för hon sov en em nap lite sent så hon är inte trött riktigt ännu. Men det gör ju absolut ignenting :-)

Idag har jag tyvärr varit utan kamera :-( men JIG hittade en laddare så nu laddas batteriet för fullt här så att jag kan ta MASSOR med bilder i morgon .

Till min STORA glädje så fick jag tid hos frissan idag så jag har Ä N T L I G E N fixat håret!!!! Lovely!!! Jag fick tips om bra salong här på hotellet och hamnade till slut på en salong på "Hilton Hotel" (nix, jag såg inte en skymt av Miss.Paris ;-)) och jag blev SÅ nöjd! :-)  Det var suuuper lyxigt med "egenmamatid" och jag stor koste mig med massa bra blader. Priset för klipp & slingor här var precis samma som jag betalar hemma i Norge, kanske tom lite dyrare men det var det värt för jag behövde verkligen detta badly :-)

Frissan besöket tog 3 timmar så det var i princip dagen men lite shopping fick vi till efter det också.

Oj, nu börjar prinsessan att bli trött här, ska natta henne..

Jag önskar dig en riktigt festlig melodifestivalen kväll och "må bäste man / kvinna vinna"!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens positiva

Vad härligt att du fick håret fixat och att du blev nöjd! Då är det värt den tid och de pengar det tar tycker jag. :)Ser fram emot fler bilder från Singapore! Hoppas att ni får en härlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91