@ Karon Beach.

168397-2833
Har ar vi pa Karon Beach i forrgar. Jag har pa mig min nya bikini och mina shorts som jag shoppade i Singapore. Johanna har pike fran Ralph Lauren.

Phuket, Karon Beach, kl. 11.30, torsdag fm.

Godmorgon varma torsdag!

Jag & Johanna har precis ankommit Karon Beach med badbussen och nu sover lilla darlingen i vagnen vid min sida har pa internetcafet. Jag passar pa att blogga en stund har eftersom internet har varit sa trogt pa resorten i ett par dagar men sa fort Johanna vaknar sa ska vi korsa gatan och lagga oss i en solstol pa beachen.

De senaste dagarna har gatt i raket fart tack vare att vi har varit super sociala och umgatts med massor med trevliga manniskor :-)

Vi har haft middagsgaster och vi har varit borta pa middag och ja, sa mycket som vi umgas med andra har gor vi inte ens hemma ;-) Men det ar ju for att alla ar lediga da de ar har och har massor med tid, hemma lever man ju i en annan vardag sa det ar ju naturligt att det inte blir lika mycket av sant da.

Jag hoppas att du har vaknat med ett leende idag och att du ar klar for att mota annu en ny harlig dag!

Kram! ¢¾

P.S orsaken till att jag inte presenterat vinnaren i pask tavlingen ar for att jag inte har haft tiden att lasa alla kommentarer annu men jag ska gora det idag och jag gar inte och lagger mig forren vinnaren ar presenterad ;-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vet vad som passar bra till den sk ´´dagens´´ imorgon. Eller oxå inte. "Man ska hålla vad man lovar". Inte för att jag egentligen ens bryr mig men lite "ironiskt" är det ju ändå att präktiga Anna-Stina gång på gång bryter ett löfte.

2008-03-27 @ 21:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91