Johannas första golfrunda!

168397-2769
Mamma / mormor - nu är du väl glad när du ser Johanna med en golfklubba i handen? och den är ju t.o.m. RÖD!  :-) (min mamma älskar att spela golf!)

Phuket kl. 10.00, lördag förmiddag.

Nu sitter jag ute på terrassen och skriver och det är helt ljuvligt. Sånna här ögonblick så njuter jag verkligen och får nästan nypa mig i armen för att checka så att jag inte önskedrömmer...! Solen skiner, alla i familjen sover så här är lugnt och stilla, bara lite soft "Craig David" musik i bakgrunden,  och fläktarna som vi har i taket här ute gör att det fläktar behagligt. Termometern visar 31,5 och det är perfekt! :-)

Igår var det som sagt full action här på resorten och kl. 12 var det minigolftävling och eftersom jag gjorde "hole in one" på varenda bana så vann jag en resa till Singapore med obegränsad shopping. Nejdå, skojar bara ;-) Johanna sov precis då så jag var inte med men då hon vaknade gick vi ner och myste runt på banan som ni kan se på bilden.


Minigolfbanan är precis bakom vårt hus så den här bilden tog jag då jag stod utanför vår dörr och så här många har jag aldrig sett på golfbanan förr. Kul! :-)

Efter golfen passade det bra med en svalkande "Singha" och lite mat i poolbaren innan det var dags för nästa aktivitet...

Kommentarer
Postat av: Stina Tirsén

Hej! Jag älskar att se er varje dag.Lyckan är fullständig när jag ser mitt underbara barnbarn med en golfklubba i hand!

Mormor Stina

2008-03-22 @ 10:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91