Johanna goes shopping.

168397-2596
Kata Noi beach idag. En nöjd Johanna styr stegen tillbaka till solstolen :-)

Phuket kl. 24.00, natt mot lördag.

Våra solstolar som vi hade idag var i närheten av den här lilla "butiken" på stranden och Johanna drogs till den som en "magnet" ;-) 

Så - efter ett besök där kom hon tillbaka med den shopping ni ser i hennes händer. En "sop" som hon sedan sopade sin solstol med hela eftermiddagen och ett nytt "hink & spade kit" eftersom jag och JIG saknade en större hink så att vi slipper springa upp och ner och hämta vatten hela tiden ;-)

Ett litet  tips till er som ska resa ner hit : När man köper sånna här saker ska man tok-pruta! (inte prutta, utan pruta ;-) 

Själv var jag också på shoppinghumör idag så jag hade med mig 4 nya klänningar hem från beachen. Lovely! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91