Jag saknar mina extentions.

168397-2598
Det är helt crazy så lika Katie Holmes och hennes dotter är !

Phuket kl. 00.25, natt mot söndag.

Det är ju lite trend just nu att matcha sin frisyr med sin lilla prinsessa / prins och jag har helt omedvetet varit en del av detta för innan vi reste till Thailand så var jag och tog bort min extensions vilket gör att mitt hår inte är helt olikt Johannas just nu = ganska tunnt ;-)

Men denna trend ska jag bryta så snart som möjligt för jag saknar verkligen mina extentions så - så  fort som jag får ett tillfälle (kanske i Singapore? (berättar mer om den resan snart) ) så ska jag sätta i nya :-)


... och när man ser den här bilden från idag på Kata Noi beach så ser man att det är HÖG tid för mig med ett frisörbesök ;-) Hemma går jag ju ALLTID och gör slingor ca var 5:e vecka och nu har det gått typ 11 så utväxten är svår att dölja ;-)

Om någon av er som läser har tips om BRA frisör i Phuket eller Singapore så blir jag mega happy om ni skriver till mig! :-)

Nu är det bara 1,5 tim kvar till schlager....!!

P.S Det enda positiva med att jag inte har extensions just nu är att mitt egna hår får en skön paus + att jag slipper oroa mig för att få "tover" etc som jag inte kan få hjälp att ta bort här nere.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Oj, hjälp.. Jag måste nästan avråda dig från att göra slingor i Thailand.
Jag fick leta över hela Bangkok (ändå en väldigt stor stad) innan jag tillsist hittade en blond färg. Det blev katastrof - KNALLgult!! Har även gjort slingor på salong i Thailand. Det var en skräckupplevelse och ladyboyen förstörde nästan mitt hår. Nu säger jag ju inte att alla ställen i Thailand är så men jag tror inte att dem har anammat den blonda hårkulturen än :) jag skulle vänta till Singapore om jag var du. Är mycket mer västerländskt där :)

Postat av: Pernilla

Om du ska klippa dig i Thailand föreslår jag Tony & Guy i Bangkok...

2008-03-02 @ 10:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91