Jag älskar detaljer!

168397-2687
Singapore shopping.

Phuket kl. 10.30, tisdag fm. med en trött Johanna i knä...

Jag älskar accessoarer och kan aldrig få nog av dem för det är ju de små detaljerna som gör "det lilla extra" i en outfit :-)

Den härligt guldskimrande väskan och halsbandet med lila & gröna stenar shoppade jag på "Accessorize" och skorna från DKNY.

De 3 accessorer ni ser på bilden + en vit t-shirt / tunika + ett par slitna jeans = en perfekt outfit! :-)

Nu har vi föresten precis missat badbussen men det var med vilja för jag kände mer för att chilla på resorten idag + fixa några ärenden. Ska bl.a. köpa nya växter + orkides till balkongen för några klarade inte vår 5-dagars frånvaro..

Jag har en trött prinsessa vid min sida så nu är det dags för hennes dagliga fm "nap" = då får jag lyxig mamatid och kan mysa med mina nya blader = lovely! :-)

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Bara älskar det halsbandet! Såååå snyggt! :D Ha en skön dag, ni härliga softare! ;)

Postat av: AnnaStina

Anna-Lena-
Tack snälla du! :) Jag önskar dig en riktigt trevlig kväll! Kram :)

2008-03-11 @ 17:54:37
Postat av: Linda

Gu vilka fina grejer..:)

2008-03-11 @ 19:06:22
URL: http://lindisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91