Hello from fabulous Singapore!

168397-2638
Här är jag & Johanna - strax före hennes nattning - inne på vårt FANTASTISKA badrum på hotellrummet. Jag ska visa er fler bilder senare.

Singapore, Hotel St.Regis, kl. 21.20

Jag ♥ Ä L S K A R ♥ Singapore!!!!!! :-)

Och det insåg jag faktiskt DIREKT när vi landade på flygplatsen! Och jag som alltid har haft New York som min favorit stad måste säga att jag minsann tror att Singapore övertagit dess förstaplats....!

Här är F A B U L O U S och jag har verkligen kommit till shopping paradiset nr. 1 !! :-)

Jag har massor att berätta och jag lovar att blogga mer alldelens strax men först bara måste vi beställa lite mat för vi har inte kommit till middag ännu.

I Singapore är det ytterligare 1 times tidsskillnad så nu är vi 7 timmar före er hemma i Sverige & Norge.

Det känns fantastiskt kul att få ha med mig er läsare till Singapore! Vi blir här till söndag ;-)

Snart tillbaka!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens positiva

Herregud vilken lyxigt badrum! Härligt att höra att du trivs i Singapore. Åh vad jag skulle vilja åka dit!

Postat av: Jen

Vi har funderat på om våran nästa resa ska gå åt Singapore/Maldiverna så det ska bli super roligt att få höra och se vad ni tycker :)

2008-03-06 @ 13:44:11
URL: http://jenfager.blogg.se
Postat av: Isabellas pappa

Oj, det ser ju ut att vara större än vårt sovrum;) Ha det så bra!

2008-03-06 @ 13:52:26
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Ja Singapore är fantastiskt! Hinner ni med lite shopping så glöm inte att åka till Orchard road, och titta in i Chinatown och Little India. Hoppas ni får en trevlig vistelse!

2008-03-06 @ 13:59:20
Postat av: AnnaStina

Sara-
Ja du, detta är det klart lyxigaste badrum jag någonsin sett & varit inne i i hela mitt liv! :) Helt fantastiskt!! ska visa fler bilder sen för det är hur stort som helst. Hit måste du åka en gång! Kram! :)

Jen-
Jag lovar att ge en utförlig Singapore rapport de dagar vi är här ;) Men jag kan redan nu rekommendera dig att resa hit för jag är redan kär i Singapore och detta i kombination med Maldiverna låter som en DRÖM! Kram :)

Isabellas pappa-
Hahaha, ja det här badrummet är större en de flesta sovrum! Helt crazy! det är faktiskt mycket större än det ser ut på bilden. Också finns det en stor garderob där inne som man kan hänga in sina klänningar i ;) Ha det så bra du också!

2008-03-06 @ 14:00:26
Postat av: Jessica

Åh vad härligt det låter !!!
Ser fram emot att få läsa mer :-)

Kram Jessica

2008-03-06 @ 14:02:25
URL: http://jezza.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91