Godmorgon nya vackra dag!

168397-2768
Jag & Johanna sekunderna före vi satte oss till bords på gårdagens invigningsfest.som var här på
resorten.

Phuket kl. 08.45, lördag morgon.

Solen skiner från en vackert blå himmel, det är +30,5 grader och Johanna är mycket piggare än mig just nu ;-) Hon sitter och leker med de Hello Kitty saker som jag lovade att lotta ut igår men vi var knappt hemma på hela dagen eftersom den var fylld av aktiviteter så idag är det en ny dag med nya möjligheter :-)

Vår dag igår startade med att jag softade i poolbaren och åt god ananas & drack vatten och läste den nya boken jag börjat på och vad händer?, jo - efter att ha varit här i över 3 månader så lyckas jag bränna mig. Crazy!  Efter den softa starten på dagen så gick resten av dagen i raket fart: Kl.12 var det minigolf, kl. 14 var det vattenpolo med final kl. 15 och sen startade själva festen kl. 17.59 (på pricken!).

Jag skriver strax och berätter mer om dagen och visar bilder för nu är det dags för Johanna att få lite mat och förhoppningsvis somnar hon om en liten stund för hon somnade rekord sent igår och vaknade i vanlig tid idag så hon har lite sömn att "ta igen".

Jag hoppas att din påsk är fylld av lycka och att du har gett dig själv ett stort påskägg fylld av godis!

"Ju mer vi uppskattar det vi har här och nu, desto starkare resurser får vi inför morgondagens utmaningar."
/Ur "En härlig bok".

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens positiva

Vilekn vacker bild! Underbara färger!

Postat av: Jannica

Vilken underbar himmel, passar ju er rosa girls perfekt! ;)

2008-03-22 @ 09:38:52
URL: http://missjannica.blogg.se
Postat av: Lissan

Vilken superfin bild!! Som en tavla!

2008-03-22 @ 10:51:57
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Anne_K

Vilken fin klänning du har! Jag önskar jag passade i rosa när jag ser bilden men tyvärr...

2008-03-22 @ 14:07:13
Postat av: Mia

Vilket vackert sken! För att inte tala om din klänning..:)

2008-03-22 @ 14:20:17
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91