Glad påsk kära läsare!

168397-2763
Jag shoppade choklad från det här märket i Singapore och den var himmelskt god! :-)

Phuket kl. 23.25 , torsdag kväll.

Jag vill ge alla er som läser min blogg ett sånt här underbart rosa påskägg för att ni är så fantastiska och för att ni ger mig så mycket glädje & inspiration i era kommentarer! :-) Er feedback driver mig i mitt bloggande.

Men tyvärr så kan jag ju inte posta 17.400 sånna här ägg - även om jag önskar det - så istället lottar jag ut ett  "Hello Kitty" kit som påskpresent. Jag lägger ut bilden imorgon och tävlingen kommer att pågå över påsken....

Jag önskar dig den bästa påsken fylld av lyckliga stunder, solsken, skön avkoppling, god mat & dryck, påskgodis och kärlek! NJUT dagarna och den lyxiga ledigheten!

Nu är jag trött mama så nu ska jag lägga mig och drömma rosa drömmar (jag håller fast vid det rosa trots att påsken är gul ;-)

God natt & sov gott! ♥

Kommentarer
Postat av: Monica

Hei Anna S.
Ville bare tipse deg om at hvis du kategoriserer bloggen din vil det bli enklere å navigere i den, for eksempel en om fødsel,klær en om shoppingtips, konkurranser o.l :)

Fortsatt god påske!

2008-03-20 @ 16:39:10
Postat av: Elaine

Hej!
Jag kommenterar inte särskilt ofta (om jag ens gjort det någon gång) pga mitt jobb, men jag läser så fort jag har tid! Verkar som de går bra där nere i Thailand! O du har blitt såå brun, inte lika vit som man är här hemma i Oslo inte. Men tänkte önska en Glad Påsk i värmen!! =)

Postat av: M i n d i

* g l a d p å s k *
till dig också!

Kikar in och läser ikapp och njuuuuter utav dina härliga och glada bilder!

Din blogg gör mig GLAD!!!

Kram kram
M I N D I

2008-03-20 @ 18:03:16
URL: http://mindidagar.blogspot.com/
Postat av: Sara - Dagens positiva

Glad Påsk!

2008-03-20 @ 19:06:54
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Princess Jessica

Sötaste vännen !
Önskar Er en riktigt mysig och Glad Påsk !
Min lilla sessa har gjort mig alldeles varm i hjärtat genom att helt på eget initiativ vilja köpa ett rosa påskägg till mig och fylla det med mitt favoritgodis. Hon har sen lagt det under sin säng. Det ska jag få när det blir påsk säger hon :)
Mammahjärtat smälter :)

Påskkramisar från mig & sessan :)

2008-03-20 @ 19:51:04
Postat av: Mira

Glad Påsk tillönskas Er!!!
Min Påsk är heller inte gul, den är vit. ;)

2008-03-20 @ 21:02:40
URL: http://husfrun.wordpress.com
Postat av: Maria

Glädje och inspiration ger du tusen gånger tillbaka i bloggen varje dag och att få ta del av ditt liv är verkligen ett litet lyckopiller i sig :)Och vet du, angående att vilja ge alla ett påskägg, det är ju faktiskt tanken som räknas! :)

Sov sött!

2008-03-20 @ 22:19:54
URL: http://mimmi84.blogg.se
Postat av: Frida

Glad Påsk!! Och tack för alla dina underbara och inspirerande inlägg vi får äran att läsa här varje dag :-) Hoppas ni får en trevlig invigningsfest!
Många Kramar Frida

2008-03-21 @ 08:48:39
Postat av: Isabellas pappa

Ajaj, då missar jag tävlingen för nu ska jag iväg över påsken:( Önskar er i alla fall en glad påsk!

2008-03-21 @ 09:44:43
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Martina

Glad påsk till dig och Johanna, tackar igen för den mysiga bloggen du har!

2008-03-21 @ 10:50:28
URL: http://skepparegatan.blogg.se
Postat av: Agneta

Hej Anna-Stina!
Har med stor behållning läst din blogg i stort sett varje dag sen mitten av januari. Följer ivrigt dina dagar i Thailand med din lilla prinsessa Johanna. Sol och bad varje dag - själva har vi fått in ett snöoväder lagom till påsk.
Fortsätt njuta av livet!
Agneta i Skövde

2008-03-21 @ 11:36:15
Postat av: malin

glad påsk :)

2008-03-21 @ 15:22:21
URL: http://malloosan.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag har hängt med i din blogg ett bra tag och jag måste säga att du är allt jag vill bli som kvinna. Massa lyckönskningar från Piteå. (Läste att du var från Luleå?)

2008-03-21 @ 17:04:03
URL: http://sofialofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91