Girls night!

168397-2745
Jag och mina jätte trevliga grannar Eva-Lena och "Docmai" (vet inte hur namnet stavas ? det är thai... men som jag skrivit det uttalas det) som bor i samma hus som oss (C-huset). Docmai bor här med sin sambo och Eva-Lena kom ner idag, sist vi möttes här var i julas.

Phuket kl. 00.40, måndag natt mot tisdag...

Precis när jag skulle sätta mig och blogga tidigare ikväll så knackade mina jätte trevliga grannar på och sedan då har vi suttit ute på vår veranda och druckit gott vitt vin och haft härligt girltalk medan våra menn haft möte! :-)

Det är hur mysigt och trevligt som helst att prata med tjejer i olika ålder och från olika länder och tiden bara flög fram! Jag älskar sånna har spontana infall och kvällen var helt lovely! :-)

De gick precis utanför dörren så nu ska jag blogga och visa er bilder från min och Johannas dag.

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens positiva

Vad härligt det låter! Spontana möten med vänner är ofta de bästa.

Postat av: www.hudvardmakeup.blogg.se

Vad härlig kväll ni verkar haft!

MVH Anna

2008-03-17 @ 18:14:19
Postat av: Björn

Men lilla Anna-stina, bor du verkligen i D-huset?
Jag trodde att det var hus C. Men vad härligt att få trevliga grannar!
kr Bj C6

2008-03-17 @ 18:15:59
Postat av: Loise

mysigt! =) blev sååå förtjust i tunikan från French Connection som du shoppade i singapore, och tänkte nu höra med dig om du möjligen vet hur jag kan få tag på den! ska på ett större kalas om
ca 2 veckor, och då hade denna underbara tunika passat perfekt! är dig evigt tacksam om du möjligen kan hjälpa mig med detta! Ha nu en fortsatt trevlig kväll! Varma Hälsningar Loise

2008-03-17 @ 18:16:36
Postat av: Anna

Ja, visst är det fantastiskt att kunna ha vänninor i olika åldrar. Tänk så mycket olika men också lika erfarenheter vi alla har!!

2008-03-17 @ 18:27:02
Postat av: Emma

Mysigt! /Emma

2008-03-17 @ 19:44:03
URL: http://systrarofsweden.blogg.se
Postat av: Becka

Det är verkligen sååå mysigt och spännande att läsa om ert liv i Thailand.
Idag har Sverige bjudit på snöstorm (jag bor i skåne, inte så vanligt här med snö... :p) så då blir man en aningens avis på värmen och solen.
Men förr än vi anar så har vi nog våren och sommaren här! Jag längtar... :)

2008-03-17 @ 19:48:54
URL: http://www.beckasin.net
Postat av: Mia

Härligt med tjejkväll!

2008-03-18 @ 18:09:08
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91