Galet stora vågor!

168397-2815
Nai Harn beach idag.

Phuket kl. 23.45, måndag kväll.

Det gick helt galet stora vågor på Nai Harn beach idag. De största jag sett sedan vi kom hit! Men eftersom jag är en riktig "badkruka" så gjorde det ingenting för jag låg ändå under mitt parasoll och luktade på blommorna... ;-)


Det fanns hur många stora vågor som helst att fotografera idag så här är en till..

Jag blir alltid xtra trött de dagar jag varit på beachen så nu sitter jag här och somnar till när bilderna lastas ner. Kanske ett tecken på att jag borde gå och lägga mig? ;-)

Kommentarer
Postat av: Babs

Det måste vara bara på bilden som vågorna inte ser så stora ut alls.
Säkert mkt. större i verkligheten.
Ha det gott i värmen.

2008-03-24 @ 19:53:21
Postat av: Jessica

Kallar du DET _stora_ vågor? Dom ser ljuvliga ut i mitt tycke. Menmen vill man "inte bli blöt i håret" så...och på tal om "badkruka", måste ju bli Olidligt _varmt_ på stranden utan å bada?

2008-03-24 @ 19:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91