Fyra bugg och en coca cola..

168397-2777
Lotta Engberg och jag i restaurangen på resorten.  Jag hade på mig klänning från Tara Jarmon och var hur svettig som helst pga värmen...

Phuket kl. 11.20, lördag fm
.

Ni kommer väl ihåg sången? Miss "4 bugg" herself var här igår och underhöll vid middagen och eftersom jag är så glad i schlagers så var det riktigt kul :-)

Jag ska visa fler bilder från gårdagen senare men nu måste jag fota om alla bilder jag tog på Hello Kitty kittet till tävlingen för alla bilder har försvunnit :-( de måste ha blivit raderade av misstag...

Strax tillbaka och då - tävling ! :-)

Kommentarer
Postat av: Princess Jessica

Godmorgon sötnos :)
"Ju mer vi uppskattar det vi har här och nu, desto starkare resurser får vi inför morgondagens utmaningar."
Det citatet som du skrev lite längre ner är bara SÅ passande för mig just nu ! Du anar inte hur bra det träffar :) Så TACK - det behövde jag !
Jag har just varit magsjuk, mitt i packandet inför flytten. Jag är ju helt själv med sessan här. Det blir ganska ensamt faktiskt men om några dagar flyttar vi :)
Roligt att du träffade Lotta :) Ser ut som ni hade det fantastiskt mysigt på festen.
Din klänning är supertjusig !
Påskpussar i massor till sessan & dig :)

2008-03-22 @ 06:48:36
Postat av: Angel

Gud så kul,haer hon också köpt en lägenhet på resorten eller va hon bara underhållning?

Postat av: Sara - Dagens positiva

Lotta var min stora idol när jag var liten! Hon bor i närheten av där jag bo så ibland springer man på henne på stan. :)

2008-03-22 @ 09:18:42
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Anna-Lena

Ha ha... Vad cooolt! Träffa du henne där! Ja, världen är bra liten! :)

2008-03-22 @ 14:36:37
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91