Dagens interiörbild!

168397-2851
Inspirerande bild från Femina som jag la i sanden på Karon beach och fotade.

Phuket kl. 09.30, lördag fm., +30,6 grader i skuggan, sol.

Jag fick låna en Femina av de som låg och solade brevid oss på Karon Beach häromdagen och då hittade jag den här fina bilden.

Det är SÅ snyggt med vitt sovrum tycker jag och skåpet är fantastiskt! Det kommer från en leverantör som jag aldrig hört talas om ; "Fideli & Konungen". Jag har alltid varit svag för den här typen av skåp och när jag hade min butik så sålde jag liknade från "Henrik Steen".

Sängkläderna på bilden kommer från Åhlens och när jag ser bilden så påminns jag om hur snyggt det är med sängkappa. Jag har alltid haft det på alla mina sängar hemma i Sverige & Norge, det är bara här nere som de lyser med sin frånvaro. I alla fall än så länge..... ;-)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hej! Min kompis pratade för någon dag sen om den butiken "Fideli och Konungen" Den finns nere i Malmö.

2008-03-29 @ 10:34:11
Postat av: Karro N

Här kommer ytterligare ett tips på fina "bondromantiska" skåp! Märket heter "In house" och är danskt. Deras möbler finns att få i både antik vitt och mörkt. Här hemma har vi bådeoch, det är ju så fint att kombinera mörkt och ljust, blir så fina kontraster. Kram kram!

2008-03-29 @ 11:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91