Coola tjejen.

168397-2594
Johanna älskar att ha på sig mina solbriller (från Gucci) och hon är ju bara hur söt som helst i dom :-) Och på den här bilden syns det föresten bra hur många tänder Johanna fått. Och 2 till är på väg :-)

Phuket kl. 23.15, lördag kvälll (2 tim & 45 min till Melodifestivalen).

Idag har vi haft en super mysig dag på stranden! :-) Vi tog badbussen kl. 10.30 från vår resort och idag gick turen till Kata Beach och sen tog vi oss därfrån till Kata Noi beach (favvisen). Det var ovanligt lugnt & stilla på stranden idag (lördag = resdag för många) och det var så skönt att inte ha andra "inpå" oss.

Johanna somnade strax efter att vi kom dit och då satt jag och myste i solen med blader. Sen blev det lek med hink & spade och solning fram till lunch.

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens positiva

Hahaha! Vilken underbar bild på prinsessan!

Postat av: AnnaStina

Sara-
Haha, tack! :) Jag tycker också att bilden är underbar! tog den idag på stranden. Kram! :)

2008-03-01 @ 16:27:47
Postat av: josefine

Så mycket fantastiska bilder du fotar, alla har förstoringspotential! Är du nöjd m kameran? Nu ligger jag som du vet och myyser. Du borde ha varit här och haft Mammamys men jag borde ha varit hos dig och solat haha! En helg i framtiden ska vi bo så här bra och ha en girliehelg!
Puss är Melodif kl 20?

2008-03-01 @ 16:38:41
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Josefine-
Darlingen! Jag är super nöjd med kameran som vi shoppade här nere (den vi köpte precis före vi reste gick ju sönder :( ) och jag håller med dig - jag kommer att måsta förstora så många att jag tror att vi måste flytta till större hem då vi kommer hem igen ;)
Det låter hur lyxigt som helst med hotell mys! NJUT egentiden vännen :) Och en helg, en gång,
ska vi absolut åka iväg på girliehelg,det blir FAB.!
Melodifestivlen är mycket riktigt kl. 20 så missa inte! ;) Puss!:)

2008-03-01 @ 16:49:23
Postat av: Maria

Haha vilket otroligt härligt kort!

2008-03-01 @ 20:58:10
URL: http://mimmi84.blogg.se
Postat av: emma

vilken söt bild.

2008-03-03 @ 09:17:26
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91