YSL



Phuket kl.23.40, ONSDAG kväll (tack för påminnelsen. jag är både trött & dagvild ;-)

För mig har alltid YSL förknippats med fantastiskt vackra kläder och därför känns det sorgligt att en så "stor mann" innom branschen gått bort. Det är tur att han lämnar så många vackra kläder bakom sig som vi kan fortsätta att beundra för alltid.!


Yves Saint Laurent & Claudia Schiffer.

Själv är jag tyvärr inte ägare av något lyxigt YSL plagg, men min "Touche eclat" från YSL kan jag inte leva utan.!

P.S Jo, i Thailand kan jag leva utan den för jag kom precis på att jag faktiskt inte har använt varken den eller puder sedan vi kom hit i december. Jag har inte ens tänkt på det !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag vet att man kan vara dagvill ibland men är det inte natt mot torsdag NU i Thailand??

Om klockan är 19.10 onsdagkväll i Sverige är väl klockan 5 timmar framåt d.v.s. tolv på natten mot torsdag eller är jag helt fel på´t?

2008-06-04 @ 19:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91