Välkommen hem Gucci!


Känner ni igen den fina klänningen Heidi har på sig ? ;-) Den är bara SÅ fin. (för er som inte känner igen så lottade jag ut en likadan i min  sista tävling från Thailand).

Strax efter att jag sagt "bye, bye" till Josefine & Elian så kom underbaraste Heidi hit med min älskade katt Gucci som bott hemma hos henne och hennes syster i 6 månader :-)


Johanna säger "katt!" flera gånger varje dag efter att hon mötte katterna nere på resorten i Thailand så gissa om hon blev HAPPY då hon fick träffa sin alldelens egna katt idag ! :-)


Hej älskade Gucci! och välkommen hem igen ! :-)

Det var SÅ mysigt att få hem Gucci igen och det var skönt att se att han direkt hittade tillbaka till  "sina platser" och verkade känna sig hemma. Men jag misstänker ändå att han kommer att sakna Heidi för han blivit SÅ ompysslad hemma hos henne...

Tusen miljoner TACK Heidi för att Gucci fått bo hos er så länge ! Du är en äkta ängel ! :-)


Kommentarer
Postat av: marie

glad midsommar i efterskott.

Postat av: Madelene

Vad härligt att få hem katten.

Vad fin den är jag har själv två katter.

Kram Madelene(Landvetter)

2008-06-21 @ 16:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91