Blomstershopping & filmning.


Det är härligt med färska blommor på bordet! :-)

Phuket kl.22.00, tisdag kväll.

I eftermiddag åkte vi som sagt in till Chalong och fixade lite ärenden och vi får verkligen Thailandfeeling då vi är där för vi är i princip de enda som inte är Thai. Inte en turist i sikte !  också kryllar det av små matmarknader där de säljer så märkliga saker att jag aldrig skulle våga smaka ;-)  (jag är feg på mat.). På bilden har vi stoppat för att shoppa blomster. Utbudet är inte så stort men om jag önskar vita orkidés (snittorkidés) så kan jag ringa dem dagen före så beställer de till mig ! Service kan dom verkligen i detta land. ! :-)

Orsaken till dagens blomstershopping är att vår lägenhet ska filmas imorgon för den ska nämligen bli en "visningslägenhet" på
resortens hemsida vilket innebär att ni så småningom kan se vårt hem på film. Visst är det kul ?! :-)  

Och på tal om det så ska jag faktiskt ta tag i städningen här hemma nu och sen är mitt mål att lägga mig TIDIGT för jag är super trött efter några nätter med för lite sömn....zzzz....

Jag hoppas att din dag är underbar och TACK snälla underbara ni för alla era kommentarer!! :-) Tyvärr har jag inte hunnit svara på alla senaste dagarna men jag läser allt ni skriver !

Kvällskramar ! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Åh så kul det vore att få se ert hem på film. :)

Postat av: sanny

så söt bild :)

2008-06-03 @ 18:11:19
URL: http://sannyt.blogg.se/
Postat av: Madelene

Hej.

Vad roligt det skall bli att få se den på film. Jag tror inte du kommer att lägga dig tidigt....

Fin bild på dig Och din underbara söta dotter.

Hoppas att du kom i säng i tid.

Kram på er.

Madelene

2008-06-03 @ 18:27:57
Postat av: LinnM

ska bli jättekul att se hela er lägenhet, det vi fått se hittills har ju varit jättefint. Hoppas du kommer i säng i tid så du får sova ut :)kram

2008-06-03 @ 19:11:30
Postat av: Emma

Jag förstår att er lägenhet ska bli visningslägenhet för den är ju så snyggt inredd! Känns som en bra blandning mellan skandinaviskt och thai. Har du föresten läst (senaste numret?) av Living? Där står om en familj som har köpt ett hus på Phuket vid Surin beach och numera bor där mer eller mindre permanent. Mamman i familjen har startat upp företaget Dharma Bum tillsammans med en vännina. Kolla in deras hemsida! Härligt att läsa om människor som vågar ta steget! /Emma

2008-06-03 @ 19:27:00
URL: http://systrarofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91