Strandlek & solpress.


Jag och min älskade Johanna.

Phuket kl.02.00, natt mot fredag.

På vägen till beachen idag så shoppade vi med oss en ny strandleksak som förgyllde Johannas dag. Hon älskar verkligen att sitta i sanden och leka :-)


Lek pågår.


Så här kan hjärtat sitta i timmar och mysa.

När Johanna lekte så låg jag och solade i stolen brevid henne och jag lyckades t.o.m. bränna mig idag. Total crazy! här har jag varit i 6 månader också ska jag lyckas bränna mig precis på slutet... Typiskt "jagskasnartresahemsåjagmåstepressa" syndrom ;-)


Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej.

Jag förstår att ni har det trevligt.Men det har vi här hemma i Landvetter med när jag kom hem från jobbet kl 11.00 så var det 34.05 grader.Vi har det underbart men inte era stränder.I dag är jag och min dotter barnvakt åt hennes kusin och om har sååååå roligt tillsamans.Ha det nu så JÄTTE BRA och hoppas att du SOVER.

Många BAMSE KRAMAR Madelene pluss dotter.(Landvetter)

2008-06-05 @ 21:54:28
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Så söta bilder! Jag känner samma sak här hemma. Måste hinna sola nu innan sommarjobbet börjar på måndag, och dessutom vet man ju aldrig hur länge man får njuta av sommarvärme här hemma i Sverige...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91