Sov gott!


Kvällsmys före nattning... vi tittar på sötaste Gucci.

Tittut i natten...! Jag somnade - som alltid - med Johanna och efter att jag vaknade så har jag fixat med lite saker här och nu upptäckte jag plötsligt hur MYCKET klockan är så jag får blogga och berätta mycket mer om vår dag imorgon istället då jag är lite piggare :-)

Bilden är från ikväll då vi kom hem från middagen. Jag myste i min Juicy dress och Johanna var nattklar i sin pyjamas och inte så länge efter att jag fotade så sov vi båda gott.....


Puss min älskade Johanna.

Trots att vår dag har varit super mysig och inspirerande så har jag ändå , tyvärr, fått känna mig lite mindre glad så därför passar detta citat väldigt bra att avsluta den här dagen med:

"Morgondagen är det viktigaste i livet. Helt obrukt kommer den till oss vid midnatt. Den har alla möjligheter, när den kommer och lägger sig i våra händer."
/John Wayne

God natt & Sov gott! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Vilket sött puss-kort! :)

Postat av: Anette Nilsson

Godmorgon.



Hoppas dagen blir mysig utan ledsamheter.



Kram från Nettisens

2008-06-27 @ 08:57:51
URL: http://nettisens.blogg.se/
Postat av: camilla y

Hej vännen!

Du ser så fräsch ut på alla bilder! Hoppas att du får en bättre dag idag:-)

Gustaf, jag och Filip har tagit en promand/cykeltur till dagis. Det är Gustafs sista dag sedan är det sommarlov. Jag jobbar hemma idag och myser...

Snart är det Malmö Filmdagar och då tänker jag alltid på dig och Johanna..



Massor av kramar och en trevlig helg!



Camilla m familj

Sköt om er i helgen.

2008-06-27 @ 08:58:44
Postat av: Amanda

Vad fin du är i håret! :)

2008-06-27 @ 09:09:42
Postat av: Josefine

Ni är SÅ fina och du ser toppenfräsch ut med nya slingor! Finns för dig darling! Puss

2008-06-27 @ 09:14:02
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Amanda

Vilka fina bilder!

Riktigt mysiga.

Ditt hår blev jättefint!

Verkligen!

Tack för en underbar blogg.

2008-06-27 @ 09:18:47
URL: http://littlemissstrawberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91