Soft söndag.



Godmorgon alla härliga!

¨Prick kl. 06 väckte min lilla darling en småtrött mama ;-)  Det har föresten blivit hennes nya "start tid" sedan vi kom hem och det är ju för och nackdelar med allt och fördelen med att hon vaknar så tidigt är att jag får gjort ovanligt mycket på morgonen.  Egentligen ganska skönt ! :-)

JIG har rest bort idag och jag och Johanna myser och tittar på "Nyhetsmorgon" på TV4 och Johanna chillar som ni ser på sin nya favorit plats :-)  men jag tycker att hon är ovanligt tyst... vänta ska jag gå och checka om hon sover ?



Oh yes ! titta vilken syn jag möttes av :-) sötisen har somnat lika sött som Gucci (vår katt) brukar sova i fotöljen... hur mysigt som helst :-)

Då ska jag faktiskt passa på att krypa upp i soffan med mina blader och kanske sova lite jag också. Ska bara titta på intervjun med Martina Haag först. Passar PERFEKT på en söndag morgon då regnet vräker ner ute. !

Här kommer dagens:

"Det kostar ingenting att visa värme och uppskattning."
/Ur "En härlig bok."

Önskar dig en riktigt mysig och härlig söndag fylld av sköna stunder !

Kram! ♥

P.S jag kommer att presentera vinnaren i tävlingen idag !

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag måste bara säga, tack Anna-Stina, för en underbar blogg!! Har följt den från strax efter ni kommit till Thailand. Har börjat med att kolla på din blogg varje dag före de andra jag brukar spana in, och nu blir det roligt att se vad du hittar på i Oslo!

Ta hand om dig och din fina familj!

/Annika i Västerås.

2008-06-15 @ 10:28:51
Postat av: nic

Ja just det, hur har det gått med Johanna och Gucci, har de "träffats" igen ännu? Är så nyfiken! :)

Önskar er allt gott!

2008-06-15 @ 10:40:56
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Härliga bilder! Hoppas att ni har en riktigt skön söndag. Kram

Postat av: AnnaStina

Annika-

TACK snälla du ! :) Nu blev jag verkligen jätte glad och pigg (är lite trött idag..) av det du skriver till mig :) Jag önskar dig en riktigt mysig söndag. Kram ! :)





nic-

Johanna & Gucci har inte träffats ännu men förhoppningsvis så gör de det till veckan :) Lovar att skriva och berätta hur det gick. Happy söndag! Kram ! :)



Sara-

Tack ! trevlig söndag till dig också! Kram :)

2008-06-15 @ 11:51:07
Postat av: Pethra

Vad mysigt det ser ut där Johanna ligger och sover. Tänk om man själv bara kunde somna där man satte/lade sig men icke :o) Hoppas ni får en härlig söndag!

2008-06-15 @ 12:01:57
URL: http://pethrelitan.blogspot.com
Postat av: Nelly

johanna är sååå söt. o så gullig när hennes hår har börjat växa. : )kram

2008-06-15 @ 15:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91