Idag flaggades det för Sverige!



Se så fint de flaggade för Sverige på "Baker Hansen" idag dit jag och Johanna gick för att köpa min (och Josefines) absoluta favorit tårta med hallon på :-)


Johanna har på sig klänning från Ralph Lauren, jacka från GAP, strumpbyxor med små hjärtan köpta på Høyer, skor från Pom D`api och hårspännen från Accessorize. På bilden står hon och tittar på sitt favorit barnprogram på TV.

Johanna var lite tröttis då vi skulle iväg ut och handla men hon piggnade till så fort vi kom ut och hon fick GÅ för nu är det bara "gå!" som gäller, inget vagnåkande här inte ;-)


Kommentarer
Postat av: Linda

jag smälter när jag ser din dotter Anna-Stina! hon är så sööt, och de små toffsarna passar ju perfekt på en liten prinsessa som Johanna :)

Hoppas ni har haft en toppen dag, kram Linda.

2008-06-20 @ 23:31:52
Postat av: Cille

Johannas klänning är jättefin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91