Godmorgon sköna söndag!




Johanna har på sig sina sköna byxor från Polarn & Pyret och sin nya klänning från H&M.

Å vad det är HÄRLIGT med söndag ! :-) Veckans "softar´" dag nr.1 ! :-)

Och min dag startade dessutom med somorgon till kl. 09, men - jag vaknade runt kl. 06 också av att Johanna ramlade ur sängen. Stackars liten.. jag fick ont i hela mig.. och hon blev så ledsen.. Jag bullar upp med massor av kuddar så att det blir som en "mur" runt henne i stora sängen men jag hade inte gjort det nere vid fötterna och eftersom hon snurrar en hel del på nätterna så gick det som det gick... Men hon - och jag - somnade om blixtsnabbt igen så det gick fint :-)  (men gissa om jag längtar efter den där nya sängen till henne).

Nu ritar Johanna för fullt här så det nya "måla" stativet från Ikea blev stor succé ! :-) Jag ska föresten "pimpa" upp det lite så jag lovar att fota och visa då det är klart.


Jag packade upp stativet inne i vardagsrummet igår men det ska självklart stå inne på Johannas rum.

Att rita är en klar favorit sysselsättning för Johanna så kanske bor det en liten konstnär i henne? Då kan hon måla dyra tavlor och försörja sin mamma på äldre dar ;-) hihi.


Ikea har ju bara de smartaste lösningarna för under stativet så fäster man en tjock pappersrulle så har hon ritpapper i lång tid framöver.

Nu ropar Johanna "titta" &  "mamma!" så bäst jag går och ser vad hon ritat för "verk". så här kommer dagens till er som får sitta stilla:

"Låt inte dina ögon dölja det ditt hjärta kan se..."

NJUT söndagen och softa maximalt!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Härliga bilder! :)

Postat av: Amanda



Vilken jättefin "dagens"! Ha en jättebra söndag :)

2008-06-22 @ 12:07:40
Postat av: Princess Jessica

Darling,



Vad gullig hon är där hon står och ritar.

Precis ett sånt hade jag tänkt att köpa till min lilla sessa :) Och precis som du - piffa upp det lite :)

Sänghimmeln du är sugen på har min sessa i vitt. Den är bara SÅ fin tycker jag.

Visst är det svårt att hitta inspirationsbilder på barnrum !! I know !! Jag har själv samma "problem". Kommer du ihåg att jag har frågat dig om lite råd :) ? Så jag kan tyvärr inte hjälpa dig men vore innerligt tacksam om du ville dela med dig av dom bilderna du får :)

Jag ska mejla dig en bild på sessans rum så kanske vi kan hjälpa varandra :)

Önskar Er en happy dag !



Krameli kram :)

2008-06-22 @ 13:25:57
Postat av: Madelene

Vad duktig du är Johanna det blir nog en konsnär av dig.Hälsa mamma så gott.

Kram Madelene(Landvetter)

2008-06-22 @ 13:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91