Godmorgon måndag!


Johannas garderobskåp kommer från "All in wood", klänningen köpte jag i Phuket.

Godmorgon kära bloggisar! :-)

Jag & Johanna har sovit till NU! snacka om sovmorgon ! helt underbart ! :-) Hoppas att du också har sovit riktigt gott och att du känner dig laddad inför en ny spännande vecka.

Tyvärr så fortsätter "höstvädret" ute och det gör att både jag & Johanna har helt fel kläder i garderoben... Vi har ju bara massor med riktigt somriga svala klänningar, tunikor etc efter våra 6 månader utomlands så jag håller alla tummar jag har att solen & värmen snart kommer på besök! Annars måste vi ut och shoppa oss lite varmare kläder för att slippa frysa ;-)

Nu ska vi ta tag i dagen här så här kommer dagens:

"Learn as if you were to live forever. Live as if you were to die tomorrow.!"

NJUT dagen och fånga alla lyckliga ögonblick!

När jag återkomme blir det tema "kalas" här för vi har en sak att fira :-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej tjejer!

Blir så inspirerad när jag läser din blogg, ska oxå precis inreda ett rosa flickrum till en 2 1/2 åring. Kul.

Är bara nyfiken om du vet var man kan köpa den där lilla skyltdockan ni har?

Helen

2008-06-23 @ 09:47:02
Postat av: kristin

hej! vill bara säga att jag verkligen tycker om din blogg, du känns så naturlig och din dotter är så söt :) när jag blir gammal nog att få barn (är bara 19!) hoppas jag verkligen att jag blir som du! hoppas ni får en skön och härlig sommar! kram

2008-06-23 @ 09:51:44
Postat av: Anette Nilsson

Hallå!

Kolla in på min blogg för fina namnsmycken till dig med din älsklings namn på..

Har precis själv beställt därifrån.

Håller precis som du på att fixa min dotters rum, jag köpte dock en 90x200 säng på en gång så jag också kan ligga och läsa saga brevid (mysigt)

Är dock inte riktigt klar ännu!



Kram från Nettisens

Postat av: Angel

Va spännande

2008-06-23 @ 11:33:00
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Camilla

hei! sjekk ut oliver furniture hos luca-shop.no. Der kjøpte jeg seng til sønnen min og er blitt så glad i den fordi den er så bred så det er plass til masse gode puter og bamser. den kan også gjøres større til voksenseng med tiden. Klem

2008-06-23 @ 11:37:21
Postat av: Eva

Hej



vad fin vit blus eller tunika du har under din beiga jacka ..

var kommer den ifrån???



Skåpet var ochså fin.



tacksam för svar.

Kram Eva

2008-06-23 @ 11:42:43
Postat av: Nelly

Hej hej!



Jag har verkligen saknat din blogg över midsommarhelgen. Vi var på västkusten. Det regnade och blåste mkt så det var inte jöjdarväder. Var iof sol på midsommardagen men mkt blåst då.



Ni verkar haft en mysig midsommar. Fina var ni oxå på midsommar, Johanna blir bara sötare för varje dag som går.



Oh, va fint du har pysslat hemma. : ) Gillar att er lgh är så ljus. Riktigt fint hus din svägerska köpt. Verkligen ett drömboende. : )



Mmmm, David Beckham är inte helt fel ögongodis att kika på. ; )



Hoppas att måndagen är bra och ser fram emot "festtemat" senare. ; )



Kram

2008-06-23 @ 11:44:40
Postat av: Em

Hej!



Undrar bara om vi kommer att få se lilla Johanna i någon annan färg än rosa? Tror att hon skulle vara fantastiskt söt i t.ex. ljusblått. Hon är förstås söt i rosa också... ;-)

2008-06-23 @ 13:05:39
Postat av: Madelene

Vilken härlig gadrobb Johanna har.Ha en underbar Måndag trots vädret.

Kram Madelene(Landvetter)

2008-06-23 @ 13:39:30
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Vackert skåp!

2008-06-23 @ 17:11:45
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Martina

Johannas rum är helt underbart! Riktigt flickigt och fint, skåpet är jättefint! Vilken snäll man du har som får inreda ert hem så vackert romantiskt med mycket rosa. Jag får minsann inte ha något tjejigt hemma han tycker tydligen det stör hans manlighet... störigt!

2008-06-23 @ 21:41:00
URL: http://skepparegatan.blogg.se/
Postat av: AnnaStina

Helen-

Vad kul att jag kan inspirera! Tack! :) Jag har köpt skyltdockan på en butik här i Oslo som heter KB-Design men det finns ett företag i Sverige som heter "Daroll" (tror jag? nu blev jag plötsligt lite osäker..) som du kan checka med. Det är så fint att ha en liten skyltdocka hemma tycker jag ! :) Kram! :)





Kristin-

Så fantastiskt fint skrivet av dig. Tusen miljoner tack ! :) Nu blev jag riktigt glad.! Kram ! :)





Nettisen-

Tack för tipset men jag har redan flera namnsmycken med Johannas namn på + med "Fab mama" på som jag fått av min veninna. De är jätte fina! :) Önskar dig en fantastisk vecka! Kram! :)





Camilla-

TACK snälla för tipset om "Oliver". Jag har tittat på kollektionen och de har massa fint! Kram! :)





Eva-

Tack ! :) Tunikan kommer från French Connection och den är en av mina favoriter . Kram ! :)





Nelly-

Tack så mycket för ditt trevliga inlägg. Kram! :)





Em-

Johanna har mest rosa & vitt men det hänger faktiskt ett par ljusblå klänningar i garderoben också ! :) Så en dag kanske du får se henne i dem. Kram ! :)





Martina-

Du får smyga in lite söta rosa saker här och där så märker han det nog inte ;) Min JIG bryr sig faktiskt inte alls om att jag har så mycket rosa hemma och tur är väl det :) Kram! :)



2008-06-24 @ 00:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91