God natt alla underbara!


Här är vår nya vackra orkidé som jag fick levererad från "Intercraft" häromdagen. Den här gången är den tyvärr inte äkta, utan fake, eftersom vi snart ska resa hem och vi vill att det ska se lika snyggt ut på bordet hela tiden vid uthyrning av lägenheten. Oäkta orkidés som dessa är inte lika billiga som äkta, men de kommer ju att leva för alltid ! :-)


Phuket kl. 01.00, natt mot måndag.


I dag har jag varit jätte trött och jag somnade, som vanligt, gott brevid Johanna vid nattning och vaknade runt kl. 24. Men i natt ska jag inte sitta uppe längre utan ta och hoppa i säng. Jag var bara tvungen att fixa några jobb-mail så att de är framme i morgon bitti då nya arbetsveckan startar.


De kör brunch varje söndag på resorten och eftersom vi plötsligt blev kvar här idag så åt vi så klart den. Som ni kanske ser så hade jag badat en stund före vi satte oss för att äta så det ser ut som att jag har amningstuttar som läker ;-) haha.

Vi blev bara hemma här i kväll och vi har bl.a. pratat länge med JIG på Skype med webkameran på och Johanna bara älskar det!  Tänk så fantastiskt det är att man kan prata GRATIS mellan Norge & Thailand och dessutom SE varandra. Teknikens under säger jag bara! ;-)


Den här orkidén är också ny och den är äkta. Eftersom de bara kostar 50 kr (tillsammans alla 5) så kändes det bara som att köpa hem en "tulpanbukett" till helgen :-)  (Buddhan är också ny, jag tycker de är så fina!).

Nej, hög tid för sängen nu så jag säger ....

God natt & sov gott från Phuket. ♥

P.S nu ösregnar det och går åska ute, det är så fiffigt att det gör det på nätterna så att vi får sola på dagarna ;-)


Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Vacker orkidée. Sov sött! :)

Postat av: Anonym

Skal dere leie ut til privatpersoner?

2008-06-02 @ 12:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91