Franskmanikyr & franskpedikyr.


Jag har alltid franskmanikyr på mina tånaglar på sommaren och det är sååå mycket billigare att få det gjort här nere än hemma så idag passade jag på fixa både händer & fötter inför hemresan.

Phuket kl. 01.15, natt mot söndag.

Efter lunchen och all lek på beachen så somnade Johanna som en stock i vagnen och då fick jag lyxig egentid som jag använde till att få både franskmanikyr & franskpedikyr då jag låg i en skön solstol på Katathani Resort med en "frozen strawberry" drink i handen :-)


Ljudet av vågorna, en sleeping beauty och egentid.....Sååå härligt!

Det var så skönt att ligga där och bli ompysslad att jag somnade och vaknade av att hon sa "madame, madame, I´m finished, wake up !" ;-)


Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Lyxigt att få naglarna fixade. :)

Postat av: Anonym

Ser att du som jag nog troligen kommer få operera dina knölar på fötterna.

För mig p ga att man älskar högklackade skor som är trånga fram.

Snyggt med fotlänken!!!

2008-06-07 @ 21:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91