Mysbesök.


Johanna invigde sin nya fina klänning från Ralph Lauren som JIG shoppat till henne i Kansas City där han var på business nyss. På bilden står hon och inspekterar de hårspännen vi köpte i Phuket. Just nu älskar hon verkligen att fylla små påsar & väskor med saker och sedan gå runt med dem :-)

Som vanligt då vi ska få besök så blir det lite små körigt och jag får smsa och snällt be våra gäster om att komma liiite försent ;-)


Johanna behöll svansarna heeela dagen lång utan att dra ur dem :-)

Idag fick jag i alla fall städat riktigt ordentligt inför vårt mysbesök av Josefine & Elian och till min stora GLÄDJE så fick jag dessutom göra svansar på Johanna ! Tjohoooo! för mig är det mammalycka för det är sånna små saker jag längtat efter att få göra och det har jag bara fått göra en gång förut :-)


Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Så söt hon är med små svansar i håret. Det är verkligen roligt att få vara med och se hur Johanna utvecklas till en stor tjej. :)

Postat av: nic

Åh den klänningen var verkligen underbar, älskar den där lite preppy känslan RL ger!

2008-06-21 @ 11:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91