Fabulous onsdag !


Gårdagens: linne från By Malene Birger, kjole köpt på "Central" i Phuket, byxor Filippa K, sjal från Zara och väska från LV. Jag har precis tagit in posten och i "högen" låg en avi från posten om ett paket som jag skickat till mig själv från Thailand för att spara vikt i resväskan ;-)

Godmorgon ! :-)

Jag är helt hopplös som somnar tillsammans med Johanna varje kväll ;-) men samtidigt så är det ju skönt att jag får så mycket sömn!

Johanna väckte mig kl. 08 idag och jag tycker att det ser ut som att solen har lust att titta fram även idag. Härligt!  för solen gör verkligen något med oss, vi blir liksom både piggare och gladare då den skiner.

Nu ska vi äta lite frukost här och mysa framför "Nyhetsmorgon" på TV4.

Jag önskar dig en FAB onsdag och varsågod, här kommer dagens:

"En förutsättning för personlig utveckling är att vi tillåter oss att ha drömmar."
/Ur "En härlig bok".

Tänk på det  och ge aldrig upp dina drömmar även om de ibland verkar nästan omöjliga att uppnå för ingenting är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid... !

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: grombaben

Ha en SUPER onsdag i dag!!!

Postat av: Caroline

hoppas ni får en härlig dag!

2008-06-18 @ 08:56:15
URL: http://thinkofallthebeauty.blogspot.com
Postat av: Sjuksköterskestudenten

Menar du klänning med "kjole"? Den är ju hur fin som helst! Bara synd att det inte längre är lika varmt i luften i Skandinavien som det var fortfarande i förr förra veckan. Ha en underbar dag! KRAM!

2008-06-18 @ 09:00:25
URL: http://starmamas.blogg.se/
Postat av: Madelene

Ha en underbar Onsadag.

Kram Madelene(Landvetter)

2008-06-18 @ 13:02:33
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Vilket fint citat! Så rätt. :)

2008-06-18 @ 17:52:29
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91