Ändrade planer.


Allt var "packat&klart" för beachen... men så hamnade vi vid poolen istället.

Phuket kl. 14.30, söndag em, +32,5 grader & sol.!

Precis då vi skulle hoppa in i badbussen så får Johanna syn på dottern till hon som jobbar i receptionen och i och med det så ändrades dagens planer :-)

Och innan jag visste ordet av det så hade Johanna både lekt och hunnit springa iväg en bra bit bort som ni kan se på bilden (jag har gjort en rosa pil så ni ska hitta igen henne ;-)  och då insåg jag att hon har det mycket mysigare här idag så på Johannas önskan så blev vi kvar på resorten.


Rosa pilen pekar på Johanna. Hon är snabbare än blixten ibland och hinner springa långt på nolltid ! Jag har föresten happy news till er som köpt i E huset ! pålningen startade häromdagen! ;-)

Nu sover hon sin nap och jag ska lägga mig och mysa på verandan och njuta egentiden... :-)

Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91