Tittut i natten!


Johannas nya grej är att stå så här hur länge som helst. Kanske det är yoga hon börjat med ? ;-)

Tiden & dagarna flyger verkligen här uppe i Luleå och det blir inte många stunder "över" men det är ju så det ska vara när vi är hemma för att träffa familj & vänner!  Och i kväll lyckades jag dessutom somna då jag nattade Johanna och vaknade för en stund sedan så nu sitter jag här mitt i natten och ska mys-blogga lite innan jag kryper ner brevid min darling igen.

Jag har föresten INTE glömt "den vackra tävlingen" om duken - jag har bara inte haft tiden över att gå igenom alla fantastiska tävlingsbidrag men - jag lovar att göra det imorgon så den som väntar på något gott.... ! ;-)


Kommentarer
Postat av: Fiaah

Godnatt:). Hoppas du får en bra dag imorrn:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91