Tack mina underbara bloggisar!


Bild från hotellets hemsida... ser bra ut ;-)

Tusen miljoner TACK mina kära läsare för era hotell tips inför vår Göteborgs weekend :-)

Nu har vi precis bokat rum på "Avalon" - efter tips från er! - och jag ser fram emot att checka in där senare i kväll.


... och den här bilden från hotellets tak-terrass så jag har en känsla av att detta hotell passar oss perfekt ! :-)

Ni är världens bästa bloggläsare!  

P.S  om någon av er har tips på mysiga barnbutiker i Göteborg så får ni gärna tipsa mig! och tipsa gärna om bra butiker till mig också ;-)  Jag ser fram emot att besöka en av mina favoriter: "Grandma´s"!

Puss & Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Madelene

Uppe på terasen har dom en härlig pool så vill man ta sig ett dopp och se ut över kungsportplatsen så kan man göra det.Ha det nu så underbart Göteborg är en sån underbar sommar stad. Man strosar på Avenyn och sätter sig på någon myssig uteservering med nåt svalkande att dricka.Många kramar till dig och din familj.Madelene(Landvetter)

2008-07-25 @ 09:37:18
Postat av: Marias Kakburk

Om ni hade möjlighet skulle jag ta mig till Haga, de har en underbar gågata med kullersten med små affärer och där finns en hel del att fynda tex en mysig barnaffär(och heartstore som är en av mina favoriter:)



Hoppas att ni får en härlig fredag och en skön start på helgen

Postat av: Anonym

Hej AnnaStina!



Vad kul att du kommer på besök. Ska in till stan idag och se på Mamma Mia kl. 17.00 och planerat att ha din klänning på mig! Hotellet är nog kanon att bo på. I haga har de även butiken Villervalla, gillar deras barnkläder, mycket stjärnor och ränder på kläderna. Jag hoppas att du får en tid i gbg!



Kram Caroline, NK göteborg

2008-07-25 @ 09:49:23
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

hej söta du! Fick du mitt svar ang paketet? ATt jag inte fåt ngt.. När skickade du det? Hoppas allt är bra med dig underbara! kram Therese

2008-07-25 @ 10:05:25
URL: http://shopaholicmamman.se
Postat av: Miss Blue

Mysigt att åka iväg för en helg! Själv är jag sugen på London eller Paris (och självklart Stockholm)

2008-07-25 @ 10:10:37
URL: http://sweetmsblue.blogspot.com
Postat av: Josefine

Ja Haga är ett must, så MYISIGT! Njut dagarna vännen! Puss

2008-07-25 @ 10:26:43
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Lamilla

Hoppas du får en underbar weekend i Göteborg med fint väder, god mat, bra shopping och en massa mys och kärlek med din familj!

2008-07-25 @ 10:58:55
Postat av: Linda

Hej! I Kungsbacka - 3 mil söder ut - finns ett köpcentra där de har butiken Alfons. Där finns massa fint till barn samt fina Lexington prylar till mamas o papas... Kram

2008-07-25 @ 13:03:20
Postat av: Madelene

Jag gillar guppi dom finns på Avenyn och i Nordstan och butiken i Nordstan skall upphöra så där är jätte stor rea.Och till dig så finns det ju massor av bra butiker. Och så har vi ju två butiker Zara i Göteborg den ena har barn kläder och den ligger i Arkarden och den anndra ligger i på kungsgatan och så har du ju NK som har finna kläder till både dig och Johanna.Njut nu av eran helg.Kram på er.

Madelene(Landvetter)p.s flyger ni till Landvetter?

2008-07-25 @ 13:29:06
Postat av: Amanda

Det ser jättemysigt ut med terassen, tänk strålande sol och en god drink i handen ;) hoppas ni får en underbar weekend :) Kram!

2008-07-25 @ 13:49:29
Postat av: Linnéa

En gata du ska besöka är Södra Larmgatan, där finns två klädbutiker (Mandel och en till som jag ej minns namnet på nu) och en jättefin leksaksaffär. Helt klart värt ett besök!



Tack för en inspirerande blogg med många fina tips! =)

2008-07-25 @ 16:21:18
URL: http://linneakarineriksson.blogg.se/
Postat av: Sara

Kolla in affären Ruf mfl i shoppingcentrat Nordstan! Älksar den affären :)



Kram!

2008-07-25 @ 21:41:03
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: A.K

Okej, här kommer ett tips till dig som mamma. Besök Korsetten (ligger i hörnet brevid NK på Östra Hamngatan). Här hittar du underkläder, nattlinnen, badkläder, roliga smycken som fr t ex GAZ (ett märke fr ST Tropez) osv. Underbar personal och mysigt för öga och kropp. En butik helt i din smak tror jag:-)

2008-07-25 @ 22:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91