Dagen i stugan..


Johanna var tok-busig och  sprang så fort hon kunde hela vägen från stugan ner till bryggan typ 150 gånger och eftersom jag sprang efter så sprang jag lika många gånger ;-)

Nu packar jag för fullt här och det tar alltid mer tid än jag tror...  och ändå ska ju allt ändå "bara ner i väskan" men eftersom jag alltid har med mig lite för mycket så gäller det att pussla ihop allt så att varje milimeter utnyttjas ;-)

Men nu tar jag en liten paus i packandet och fortsätter att visa bilder från dagen för vissa dagar blir det fler bilder än andra.


I detta söta lilla "hus" förvaras dryck svalt.

    
Det har byggts en ny toalett i stugan och på väggen hittade jag den här snygga tapeten. Bilden i mitten visar min nya skjortklänning från H&M och på bilden till höger myser Johanna med sin morfar.


Plötsligt var det dags att åka in till stan igen.. Och Johanna har lärt sig ett nytt ord idag: BÅT! :-)

Det var super mysigt att vara ute i stugan idag och jag är så glad över att både JIG och Johanna fått se var jag tillbringat alla mina somrar hela min uppväxt.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Flytväst Anna-Stina?

2008-07-21 @ 19:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91