Godmorgon högtryck!


Jag & min Gizmoprinsessa Kjerstin på "Huk" igår. Kjerstins fina klänning från H&M är ett shoppingtips! :-).

Wow! vilken helt fantastiskt sommarväder vi har! Bättre än så här kan det inte bli :-) 

Vår dag startade kl. 08.30 när Johanna stod i dörren till sovrummet och sa "mamma!" och nu pågår morgonmys här med TV4´s nyhetsmorgon på TV och jag njuter ett stort glas juice.

Igår hade vi den härligaste dagen på beachen med fantastiska Gizmoprinsessan Kjerstin och hennes prins. Vi var på "Huk" och där hade jag inte varit på måååånga år så vi är så glada över att vi fick följa med våra vänner dit. Och Johanna är SÅ glad i Kjerstin vilket värmer mitt hjärta :-) De badade och lekte och jag NJÖT solen.


Två favorit tjejer! :-)  Johanna älskar att leka med Kjerstin.


Vi var inte direkt ensamna på beachen igår ;-)

   
Kjerstin & hennes prins hade lyxigt sköna solstolar :-) Och när Johanna sov sin nap så var det verkligen inte lätt att hitta skugga till henne men jag lyckades hitta ett litet träd som skyddade  ;-)

TUSEN TACK kära vänner för den härliga beachdagen! Det är så härligt att kunna ses "spontant" och Johanna koste sig sååå med dig Kjerstin :-) Igår kväll sa hon ditt namn + bada flera gånger . Tack igen, ni gjorde vår dag !

Nu ska jag ta tag i dagen så här kommer dagens:

"Det finns många stigar till bergets topp"

Jag önskar dig en FLOTT dag och hoppas att du tar några steg på din stig mot dina mål idag ! :-)

Kram! ♥

P.S missa inte min sommartävling som pågår t.o.m. imorgon.


Kommentarer
Postat av: Miss Blue

Jaa, nog är det mycket folk på Huk alltid! Det var tom ännu värre när jag var där i söndags. Crazy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91