Önskedröm...



Idag önskar jag att vårt hus låg exakt så här "nära" havet för då vore det så mycket smidigare för mig och Johanna att kunna ta oss ett svalkande dopp :-) Men - istället är vi i en lägenhet mitt i city och en av fördelarna med det är väl att vi passerar H&M, Filippa K och Zara m.fl. när vi strax går utanför dörren... Så - inget ont som inte har något gott med sig ! ;-)

Och just det ja ! En sak till:


Vi har 60 liter Semper Fullkornsvälling  för åldern: 1 år som går ut på datum i januari 2009 "över"  så om du vill köpa all denna goda välling för en billig penning (och kan komma och hämta den hos oss för den är lite tung för posten ;-) så är du välkommen att hör av dig !


Kommentarer
Postat av: Seconhand

Fynda snygga kläder på min blogg!

Postat av: Alexandra

Ja, tänk och få bo så! Själv ska jag hem till mina små och doppa mig i plaskepoolen...=)



KRAM!

2008-07-31 @ 16:37:37
Postat av: johanna

men vadå, johanna dricker väl välling?

2008-07-31 @ 16:43:30
Postat av: KarolinaN

Vissa barn kommer till en ålder då inte vällingen lockar längre så det är ju inget konstigt med det heller. Kram!

2008-07-31 @ 20:48:57
Postat av: AnnaStina

Johanna dricker välling och älskar det MEN hon dricker inte 1-års välling längre så därför är den "över" :)



Tack för era kommentarer!



Kram på er ! :)

2008-07-31 @ 20:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91