Natta!


Jag hade gärna vaknat till detta dukade frukostbord imorgon bitti... vilken sommardröm! :-) Bilden kommer från Sköna Hem.

Nu har jag precis svarat på era trevliga kommentarer som jag fått idag och med det avslutar jag min bloggdag och säger TACK för idag! Imorgon har vi en helt ny dag att fylla med lyckligastunder, hur härligt är inte det ?! :-)


Detta var ju bara en helt fantastisk snygg bild på Jessica Simpson och den får mig att längta till jag ska och göra mina extensions om några veckor :-)

 
Kolla föresten in Mischa Bartons baddräkt, eller body? eller vad det nu är... ;-) Och bilden till vänster är från vår super trevliga kväll hemma hos våra grannar igår. Till helgen flyger de ner till vår härliga resort i Phuket och bor i vår lägenhet och jag hade SÅ gärna följt med dem... Saknar Thailand..!

Natta! ♥

Kommentarer
Postat av: Alinde

Spännande med extensions.....blir det riktigt långt? Är ditt eget hår lite tunt och slitet? Hur pallar det extensions i såna fall, har du haft förr?

2008-07-26 @ 00:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91