Hemmadag & Zara shopping.


Här hänger min klänning på vädring och Johanna lekte med Gucci ute på balkongen.

Dagen idag var hur solig och vacker som helst men vi blev ändå mest bara hemma för jag hade en del att fixa - jag har bl.a. bokat oss en resa till Luleå och vi flyger dit redan på fredag :-) - också fick jag min stund i solen då Johanna sov sin nap runt kl. 12 vilket var helt perfekt :-)

Kom på att jag inte visat er gårdagens söta Zara shopping:


Hur söta var inte dessa tröjor till Johanna? :-) och bra pris var det också, 69nok / styck på Zara. Den grå gav hon i present till JIG ;-)

Bäst jag fixar den sista monteringen av hyllan nu innan jag somnar ..



Kommentarer
Postat av: Erika

Min farfar köpte alltid liknande tröjor till mig och mina syskon när vi var små. I stil med "Jag diggar farfar", "Lika söt som mamma" och "Lik pappa men söt ändå" :D

Postat av: nettis

ååh söta tröjor! :) vill oxå shoppa såna!

Hoppas att ni får en bra dag och att ni i morgon får en trevlig resa till Luleå!

Sköt om er sötisar!

Klem

2008-07-10 @ 11:15:03
URL: http://nettism.blogg.se/
Postat av: Lissan

Nej men OJ! vilka söta tröjor! Måste bara ha!! =)

2008-07-10 @ 20:36:30
URL: http://lisselissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91