Härliga böcker & ett tips!

 

Dessa underbara böcker kommer från
RylandPeters och "baby notes" ska jag absolut gå för nästa gång jag eventuellt ska ha en liten baby för det är så härligt att ha en fin bok att skriva i :-)

Och jag har såklart en bok som jag skriver om Johanna i och den är mitt dagens tips !

 
Det är boken till vänster som jag har till Johanna och den är helt UNDERBAR och mitt tips! . Det är super fina bilder i den och perfekt med plats att skriva på och möjligheter att sätta in bilder lite här och där. Den finns i Sverige på svenska och i Norge på norska.

Och boken till höger har jag bläddrat i flera gånger, den är riktigt mysig. Jag har den som heter "babie´s rooms from zero to three" från samma tjej "Judith Wilson" och den har jag hämtat en del inspiration ifrån.


Kommentarer
Postat av: Madelene

Kan ju vara ett tips till min mans ny lilla barbarn.

Kram Madelene(Landvetter)

2008-07-25 @ 09:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91