Gucci + Johanna = friends.


Snurriga tjejen.....

Igår började Johanna med en ny grej som hon har fortsatt med idag: hon snurrar runt, runt, runt på samma ställe till hon blir så yr att hon antingen går in i någonting eller ramlar omkull och det tycker hon är hur kul som helst :-)

Och en annan sak som hun tycker är kul är att leka med Gucci...


... och så här hittade jag Johanna & Gucci tidigare på morgon i hallen/gången. Johanna låg och pratade med Gucci som låg och slappade (det är ju så varmt nu) och jag konstaterade att Gucci är nästan lika lång som Johanna ;-)

Nu sover darlingen sin "nap" så jag ska trippa ut på balkongen och njuta solen (molnen har försvunnit och vi har klarblå himmel! )  tillsammans med mina blader och lite färsk uppskuren melon, mums !

P.S jag presenterar vinnaren i tävlingen senare idag.


Kommentarer
Postat av: Cille

Vad söta de är tillsammans! Jag får hem min lilla kattjej om 1,5 vecka - längtar!

Ha en bra dag!

Kramis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91