"Grandma's" = favoritbutik!


De hade skyltat så fint med "Oliver Furniture" och den rosa pilen visar den "tallrikshylla" som jag shoppade till Johannas rum där den kommer passa perfekt.

Alltså jag skulle vilja ha precis ALLT ! från interiörbutiken "
Grandma's" i Göteborg för här säljs alla de varumärken som jag gillar allra bäst och som jag själv sålde i min butik "Gizmo & Co". Bl.a. Lexington, All in wood, Mateus, Bruka Design, Hannas & Himla.


Kolla in den underbara barnavdelningen!  Till  höger tittar samma spjälsäng som Johanna (från Englesson, Stockholm Kids) hade fram och på hyllan ovanför Johanna står flera av de böcker som jag tipsade om häromdagen (från RylandPeters).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91