Godmorgon söndag! (igen ;-)


Johanna hemma hos Lotta & Co i fredags.

Nu är det slut på snurret och ordning & reda för idag är det verkligen söndag på riktigt ;-)

Vi är helt nyvakna här och ska nu ta tag i dagen så fort vi bara kan för det står mycket på schemat idag... Först lekparken och sen en båt tur ut till vår stuga i skärgården och allt detta före JIG ska resa hem till Oslo igen i em. 

  
Här syns mina örhängen jag hade på mig i fredags lite bättre. Julie Sandlau gör SÅ fina smycken! Jag sålde dem i min butik. Också en rykande färsk Vogue som är på väg till butikerna nära oss snart...! :-) (med Kate Moss on the cover).

Solen skiner och alla mår bra så jag ser fram emot en härlig söndag! :-)

Här kommer dagens:

"Människor kan bo långt ifrån varandra, men inget avstånd kan skilja älskande hjärtan."

Njut dagen och förgyll den med ett tfn samtal till någon kär vän du inte pratat med på länge :-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Ååå vilken bra "dagens" =)

Postat av: Madelene

Hej AnnaStina.

Vilka underbara bilder på dig och Johanna.Ha en underbar Söndag.

Kram Madelene(Landvetter)

2008-07-20 @ 11:04:37
Postat av: Lina

Örhängena matschade väldigt bra till den fina klänningen! Dagens citat...Så bra :)

2008-07-20 @ 12:36:23
URL: http://tingelina.blogg.se/
Postat av: c

tror jeg må ut å kjøpe meg et blad ;)

2008-07-20 @ 16:54:56
URL: http://fashionwithstyle.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91