Godmorgon mina fantastiska bloggisar!


Johanna chillar i vagnen vid gaten på Arlanda igår.  Resan hem gick jätte bra!

Jag är SÅ imponerad över att Johanna somnade sött i sitt rum i sin egen säng igår och att hon har sovit där hela natten lång fram till alldelens nyss :-) Duktigt ! tycker jag eftersom vi varit bortresta i 10 dagar och det inte alltid är så lätt med förändring. Själv har jag också sovit riktigt gott för nog är det något helt speciellt med sin egen säng :-)

Det var så härligt att vakna till en solig & varm sommardag idag och nu står balkongdörren öppen och släpper in den sköna luften och Gucci ligger där ute och myser.


En helt nyvaken och trött Johanna (hon sov hela flighten Stockholm - Oslo) väntar på flygtåget på Gardemoen igår. Som vanligt så lyckades jag inte resa "lätt" ;-)

Jag kör tvättmaskiner och ska hoppa i duschen strax. Dagens planer är mysig dejt med min bästa vän Kjersti och sen tror  jag kanske vi ska bada också nu då vädret är så fantastiskt. Men - framförallt ska jag packa upp och fixa iordning här hemma.

Här kommer dagens:

"Våga vara lycklig!"

... står det i ett av mina blader och det tycker jag vi ska tänka på . Var lycklig för det du har och kom ihåg att du är fantastisk! :-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Agneta

Det är alltid roligt att resa bort - men tänk så skönt det är att komma hem till sitt eget igen!

Johanna är en resvan liten tjej men hon har nog säkert saknat sitt egna rum och sin nya säng!

Visst är jag lycklig...jag har semester, jag har varit hos frissan och gjort mig fin och igår köpte vi en Pappelinamatta till köket och om drygt en vecka skall jag få träffa min lillprins - mitt ljuvliga barnbarn Maximilian, 7 månader.

Ha en härlig dag med Kjersti och sol&bad.

Kram

2008-07-23 @ 09:33:13
Postat av: Josefine

Välkomna hem darlings! Hälsa dem så gott ifrån oss =) Vi ska på stranden så ring gärna om ni vill ses!

Puss

Postat av: AnnaStina

Agneta-

Tack för din trevliga kommentar! :) och ja "borta bra men hemma bäst" stämmer :) Det låter helt UNDERBART med både frissan och ny Pappelinamatta och jag önskar dig den allra bästa tiden tillsammans med ditt barnbarn. Vilket FINT namn han har! :) Jag önskar dig en fantastisk dag fylld av glädje! Kram :)





Josefine-

Thanx sweetie! :) Stranden låter ju bara lovely. Jag smsar dig senare darling. NJUT dagen. Puss & Kram! :)

2008-07-23 @ 10:06:23
Postat av: Madelene

Hoppas att ni får en trevlig Onsdag. I dag skall vi äta namsdagstårta då min dotter har namsdag.

Kram till dig och Johanna.

Madelene(Landvetter)

2008-07-23 @ 13:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91