Godmorgon från nya sängen!


En glad nyvaken tjej inne i sitt rum på morgon. (Sänghimlen är en provisorisk lösning som ska bytas ut så snart.)

Detta var den BÄSTA natten på länge! :-) Johanna har sovit som en prinsessa i sin nya säng i sitt egna rum hela natten fram till strax före kl. 09 då hon ropade "mamma!" och jag gick in till henne och möttes av en GLAD liten tjej ! :-)


Godmorgon nya dagen!

Jag tror att hon tyckte att det var super skönt att sova själv och jag hoppas av hela mitt hjärta att detta var starten på en "ny epok". Också måste jag ju erkänna att jag är nöjd över att jag klarade att sova gott själv också utan att ligga och oroa mig över hur det går där inne på rummet...  :-)


"Hej pappa! nu har jag vaknat och jag har sovit jätte gott. Bye, bye!" :-) (Johanna älskar att gå runt och prata i sin mobil)

Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag påbörja monteringen av den där hyllan till Johannas rum för jag kom aldrig så långt igår.  Vår plan idag är att ta en liten tur till ett shoppingcenter som ligger en bit utanför stan och köpa en söt sak till Johanna... vad det är? det får ni se senare idag ! ;-)

Här kommer dagens:

"Uträtta det möjliga istället för att prata om det omöjliga."
/ Ur "Klok-boken".

Tänk på det! sänk kraven och sträva efter rimliga mål så blir livet så mycket härligare för då slipper du bli besviken på att du aldrig når hela vägen fram....! :-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon. Måste säga att du hat gett mig mycket inspiration om inredning :) och det tackar jag för jätte mycket. Gillar din blogg jätte mycket och det är bara att fortsätt att blgoga på för jag följer den varje dag :) Alltid något nytt :) kram på dig

Postat av: stämningsfullt

hej!

Vad bra att hon sov så bra i sängen!

Fast det är klart...i en så fin säng kan man ju inte annat än att sova som en prinsessa :)

Ha en bra dag!

Kram!

2008-07-07 @ 09:49:27
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Silje

Så bra at Johanna trivdes i sin egen, nye seng :)

Det må være en lettelse!

Ha en toppen dag!

2008-07-07 @ 10:32:16
URL: http://littdeglittmeg.blogspot.com/
Postat av: Josefine

ÅÅÅ så BRA! Grattis girls till en FAB natt!

Hoppas ni bara får såna framöver :)

Kramar ifrån oss!

2008-07-07 @ 10:57:07
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Suzanne

Hej AnnaStina!

Vilken underbar sänghimmel, är den hemmagjord eller köpt? Om den är köpt, isf vart?? Om den är hemmagjord, HUR???

Min lilla rosa tjej på 3 år ska få en liten förvandling i sitt rum, att det kommer gå i rosa o vitt är bestämt sen länge =) Men den perfekta sänghimmeln har jag inte hittat ännu!



Kram från Suzanne

2008-07-07 @ 10:59:03
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: Sjuksköterskestudenten

God morgon! Jag älskar den nya sängen! Den är ju pricken över i:et !!! Får man fråga vad den kom ifrån? Finns den butiken även i Sverige? Regnar det även hos er idag? Här i Sthlm öser det ner, imorse regnade det bara lite men det regnar ju bara mer och mer... ska nog ta och sova en stund innan jag ska börja med packandet. Dags att åka och sommarjobba på båten en vecka igen. Näst sista gången denna sommar. Ha en underbar vecka!

2008-07-07 @ 11:40:33
URL: http://starmamas.blogg.se/
Postat av: Madelene

Det är härligt när dom sover i sin egna säng.Och jag kom i håg när min dotter började sova i sin säng så sov jag jätte oroligt och var uppe flera gånger och tittade till hene.Men det gick över nu sover både jag och hon jätte gott i våra sängar.

Kram Madelene(Landvetter)

2008-07-08 @ 13:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91