God natt juli 2008!


Fin kudde som jag fotade i skyltfönstret  på "Grandma´s" i Göteborg.

Min plan var att komma mig i säng tidigt i kväll så det är bäst jag går och lägger mig nu ;-)

Imorgon ska vi antagligen resa till Stockholm ! och det kom vi på idag så det är bäst jag går och hänger tvätten så den hinner torka om det ska packas i morgonbitti .


Här är jag och min galavän Jonas på EuroPride i Oslo 2005 och nu pågår ju Priden i Stockholm och bara det gör ju att jag vill åka dit !

Tänk - imorgon då vi vaknar har Augusti kommit på besök och då är det 1 år till nästa juli... Tiden flyger !

Natta! ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

WOW så kul, hoppas ni får en FAB dag i Sthlm! Jag håller absolut med, vi måste ses SNART! Nu softar vi med NRKsuper här, ingen nyhetsmorgon för mig haha =) Puss och TACK för att du är så go. Paketet är på posten =)

Postat av: Caroline

Vilken fin kudde! Så sant och verkligen tänkvärt.

2008-08-01 @ 08:44:28
URL: http://carolineskriverdagbok.blogg.se/
Postat av: Martina

Vilken underbar kudde, det ska jag minsann ta och skriva upp!

2008-08-02 @ 09:19:29
URL: http://skepparegatan.blogg.se/
Postat av: AnnaStina

Tack för era kommentarer! Kudden är verkligen super fin!



Kram! :)

2008-08-03 @ 01:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91