Fabulous dag!


Bästa vänner njuter girltalk och ett glas vitt i sommarsolen.

WOW!! vilken fabulous sommardag vi har haft idag ! SOL från klarblå himmel och riktigt varmt och skönt. ÄNTLIGEN ! :-)

Jag och Johanna startade dagen runt kl. 08.30 och då hjärtat somnade sin nap i vagnen vid kl. 12 så gick jag en prommis hem till Lotta & Co och där blev vi heeeela dagen lång och bara njöt av det vackra sommarvädret ute på deras gård.


Johanna hoppade studsmatta för första gången i sitt liv tillsammans med Stina, Mimmi och Henrik och hon bara älskade det :-)


Barnen är SÅ söta tillsammans och de är verkligen "tripp, trapp, trull.." för först kom Stina, sen Mimmi och till sist Johanna :-)

   
Johanna & Stina har kramkalas och sen hade Johanna SÅ kul med den lilla rutshbanan. Hon åkte den hur många gånger som helst och var så stolt över att hon klarade det helt själv idag.

TACK våra kära vänner för en FAB eftermiddag! Vi är så glada över att vi har er i vårt liv :-)


Kommentarer
Postat av: Madelene

Vad underbart ni har det.Och ni har finnt väder vad avundsjuk jag blir här regnar det och ena stunden skiner solen och så blir det regn så håller det på jag vill ha blå himel och en stor sooool.

Kram Madelene(Landvetter)

2008-07-17 @ 10:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91