Ett handbroms-skydd!


Tokig sak shoppad i Thailand :-) "Hand brake cover" som det står på förpackningen.

Oj, oj, oj, vad KUL det har varit att läsa era bidrag i min spontana lilla gissningstävling ! :-) Och vad MÅNGA ni är som gissat! 77 stycken :-)  Ni har gissat på allt från att den ska vara till mobiltelefonen, golfklubborna, bestick, till microfonen etc etc men - det var bara en av er som gissat helt rätt. Nämligen Elin!

Postat av: elin

Kan det være trekk til håndbrekket i bilen (=emergency break)...?

Det är alltså ett skydd till handbromsen i bilen så att den ska vara mjuk och skön att hålla i :-) Jag shoppade denna tokiga sak i Thailand till min mamma som en kul grej  också fick hon den av oss på sin 65 -års dag. Och hon trodde - precis som er - att den skulle vara till golfklubborna :-)


Kolla in vad många olika delar det finns i denna "kollektion" till bilen ;-) Och titta vad det står som säljargument högst upp på förpackningsbaksida. haha :-)

GRATTIS Elin! :-) Jag skickar en suprice till dig i posten om du mejlar mig din adress till [email protected]

Det var föresten en tjej som heter Sofie som gissade på att den är till växelspaken på bilen som ett ganska tidigt bidrag så GRATTIS till dig också för du var ju så nära som man bara kan komma.. :-)

Nu ska vi gå ut i det mixade vädret som bjuder på både sol, moln och en hel del vind.


Kommentarer
Postat av: Atena

Grattis till Gizmolina! :) (jag gissade oxå på att den var till växelspaken) ;)

2008-07-16 @ 12:35:16
Postat av: Sofie

Grattis Elin!! Fasiken vad nära jag var ;-)

Postat av: Nettisens

Grattis, grattis till dig Elin



Nettisens

2008-07-16 @ 15:45:18
URL: http://nettisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91